Безкоштовна доставка всіх замовлень Укрпоштою та Новою поштою при замовленні від 600 грн*

*Дана пропозиція поширюється тільки на замовлення з повною передоплатою і не діє на товари зі знижкою чи іншою акцією

Доставка

Транспортною компанією "Нова пошта":

  • Строк відправки 1-3 робочих дня (наявність), 7-10 робочих днів (предзамовлення)
  • Вартість доставки від 48 грн (залежить від ваги та обсягу посилки)
  • Відстежити посилку - novaposhta.ua

Транспортною компанією "Укрпошта":

  • Строк відправки 1-3 робочих дня (наявність), 7-10 робочих днів (предзамовлення)
  • Вартість доставки від 28 грн (залежить від ваги та обсягу посилки)
  • Відстежити посилку - ukrposhta.ua

Оплата

Оплата на розрахунковий рахунок (банк Приватбанк):

Оплати приймаються з будь-якого банку України, а також через термінали Ibox та схожі. При оплаті на розрахунковий рахунок пам'ятайте, що зарахування грошових коштів може відбуватися протягом 3-х банківських днів.

Оплата на ключ-карту від р/р Приватбанку:

Оплата можлива тільки через додаток Приват24 або термінали Приватбанку. Зарахування грошових коштів відбувається від 30 хвилин до 2-х годин.

Онлайн оплата карткою через систему LiqPay:

Оплачуйте замовлення з Вашої картки Visa або MasterCard відразу після оформлення замовлення. Оплата відбувається на сторінці, що захищена сертифікатами безпеки. LiqPay - це web-інтерфейс Приватбанку, за допомогою якого клієнти-власники карток Mastercard/VISA з усього світу можуть оплачувати за товари/послуги прямо на сайті.

Оплата при отриманні на Новій пошті (післяплата, лише з завдатком):

Послуга "післяплата" можлива лише з мінімальним завдатком 100 грн (наявність) и 30% (предзамовлення). Сума післяплати буде менша на суму передплати, що внесена.

Передплата повертається лише в разі отримання товару неналежної якості (ознайомитися з визначенням неналежної якості можна в розділі Обмін і повернення). У всіх інших випадках сума завдатку не підлягає поверненню.

Дуже важливо! При даній послузі вартість доставки зростає на 20 грн+2% від суми післяплати.

Даний спосіб недоступний для замовлень з індивідуальними коригуваннями, а також для товарів, які не підлягають обміну або поверненню.

Отримання замовлення

При отриманні замовлення в транспортній компанії обов'язково перевіряйте кількісний та якісний зміст замовлення (ст. 664 п. 2 ЦКУ)

У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації, невідповідності товару замовленню, Вам необхідно зв'язатися з нами і повідомити про проблему.

Наш контроль якості перед відправкою перевіряє всі вироби на відсутність браку, а відділ логістики - на повну комплектацію замовлення. Якщо при отриманні Ви не перевірили замовлення у відділенні та вирішили в подальшому повернути товар, посилаючись на його пошкодження, зовнішній дефект або некомплектність, магазин має право відмовити в поверненні через неможливість встановити причину і момент виникнення пошкодження або некомплектності.

Важливо! При розпакуванні посилок на пошті будьте гранично обережні з канцелярськими ножами або іншими гострими предметами, так як ви можете пошкодити вміст посилки.