Безкоштовна доставка всіх замовлень Укрпоштою та Новою поштою при замовленні від 1000 грн*

*Дана пропозиція поширюється тільки на замовлення з повною передоплатою і не діє на товари зі знижкою чи іншою акцією

Доставка

Транспортною компанією "Нова пошта":

  • Строк відправки 1-3 робочих дня (наявність), 7-10 робочих днів (предзамовлення)
  • Вартість доставки від 58 грн (залежить від ваги та обсягу посилки)
  • Відстежити посилку - novaposhta.ua

Транспортною компанією "Укрпошта":

  • Строк відправки 1-3 робочих дня (наявність), 7-10 робочих днів (предзамовлення)
  • Вартість доставки від 35 грн (залежить від ваги та обсягу посилки)
  • Відстежити посилку - ukrposhta.ua

Оплата

Оплата на розрахунковий рахунок (банк Приватбанк):

Оплати приймаються з будь-якого банку України, а також через термінали Ibox та схожі. При оплаті на розрахунковий рахунок пам'ятайте, що зарахування грошових коштів може відбуватися протягом 3-х банківських днів.

Оплата на розрахунковий рахунок (банк Монобанк):

Оплати приймаються з будь-якого банку України, а також через термінали Ibox та схожі. При оплаті на розрахунковий рахунок пам'ятайте, що зарахування грошових коштів може відбуватися протягом 3-х банківських днів.

Онлайн оплата карткою через систему WayForPay:

Оплачуйте замовлення з Вашої картки Visa або MasterCard відразу після оформлення замовлення. Оплата відбувається на сторінці, що захищена сертифікатами безпеки. WayForPay - це web-інтерфейс, за допомогою якого клієнти-власники карток Mastercard/VISA з усього світу можуть оплачувати за товари/послуги прямо на сайті.

Оплата при отриманні на Новій пошті (післяплата):

Послуга "післяплата" можлива лише з авансом 200 грн.

Дуже важливо! При даній послузі вартість доставки зростає на 20 грн+2% від суми післяплати.

Товари під замовлення відправляються з передплатою 300 грн. Товари, які не підлягають обміну або поверненню, з 100% передплатою.

Отримання замовлення

При отриманні замовлення в транспортній компанії обов'язково перевіряйте кількісний та якісний зміст замовлення (ст. 664 п. 2 ЦКУ)

У разі виявлення пошкодження товару, наявності дефектів, неповної комплектації, невідповідності товару замовленню, Вам необхідно зв'язатися з нами і повідомити про проблему.

Наш контроль якості перед відправкою перевіряє всі вироби на відсутність браку, а відділ логістики - на повну комплектацію замовлення. Якщо при отриманні Ви не перевірили замовлення у відділенні та вирішили в подальшому повернути товар, посилаючись на його пошкодження, зовнішній дефект або некомплектність, магазин має право відмовити в поверненні через неможливість встановити причину і момент виникнення пошкодження або некомплектності.

Важливо! При розпакуванні посилок на пошті будьте гранично обережні з канцелярськими ножами або іншими гострими предметами, так як ви можете пошкодити вміст посилки.