Товар неналежної якості (що практично неможливо, так як всі моделі ретельно перевіряються 2 рази: при виході з цеху і перед відправленням) або повністю не відповідає замовленню (не той розмір, колір, що Ви замовили) може бути повернутий протягом 14 днів. Зверніть увагу! Претензії про неналежну якість товару приймаються протягом доби після отримання товару. Згідно зі ст. 664 п. 2 ЦКУ покупець зобов'язаний оглянути товар перед отриманням у транспортній компанії.

Якщо покупець хоче обміняти або повернути товар належної якості - всі витрати по доставці лягають на покупця. Різниця у вартості виробів оплачується або повертається на банківський рахунок покупця.

До обміну або повернення приймаються тільки нові вироби, без слідів примірки та носіння. Збереження товарного вигляду, бирок і фірмової упаковки (при її наявності) - це обов'язкова умова.

Увага! Виробник залишає за собою право змінювати відтінок тканини (не колір, а саме відтінок) або принт на ідентичний, фурнітуру (ґудзики, змійки, накатки, аплікації тощо), візерунок гіпюру або мережива. Дані зміни не відносяться до поняття неналежної якості.

Важливо! Якщо покупець отримував замовлення з безкоштовною доставкою, при поверненні товару в рахунок магазину буде утримана вартість доставки.

Товар, який шиється на замовлення покупця (товар під замовлення) не підлягає обміну або поверненню, згідно ст.13 П. 5 ЗУ "Про захист прав споживачів".

Що, на жаль, Ви не зможете обміняти або повернути в нашому магазині:

  • Одяг, який шиється на замовлення Покупця
  • Індивідуальне пошиття (будь-які зміни та коригування)
  • Купальники та пляжний одяг
  • Одяг для дому та сну